Blogg

Bloggpause

Bildet er hentet fra tublr.com Har vært borte fra bloggen noen dager nå - ser ut til at det blir litt lenger. Ikke særlig inspirasjon til å skrive her fortiden, ikke så mye tid heller. Driver med ...

Liten update

Har ikke hatt så mye tid til å skrive her i det siste. Vært endel å ordne og sånt etter at bestemor døde, begravelsen er på fredag og jeg gruer meg. Blir en tung dag. Ellers er det bra med meg, nes...

Kommer til å savne deg bestemor

En tung dag idag. Fikk beskjed i helgen om at hun har blitt veldig syk. Har vel i grunn ventet på denne dagen, visste den skulle komme. Hun har vært syk en stund nå, og idag for ikke lenge siden bl...

Besøk, utgåing og mer besøk

Hadde det koselig i går - først koselig besøk til utpå kvelden også utgåing i Elverum. Var en bra lørdag altså. Mye moro og mye latter. Herlig. Idag har jeg vært en tur hos Malene, eller tenkisk se...

God helg

Bilde er hentet fra weheartit.com Da er helgen her og roen senker seg over stuen. Her har vi vasket og ryddet, etter at jeg kom hjem fra jobb idag. Så ser koselig ut her nå. I morgen får vi besøk,...

Dagen idag..

Bildet er hentet fra weheartit.com Er hjemme idag også. Feberen har roet seg, men er fortsatt slapp. Har slappet av på sofaen med en kopp te, ikke orket å spise noen ting. Så får vel prøve å få i ...

Noen dager byr på det værste

Veit ikke hva jeg skal skrive idag jeg, føler meg taus med en stor klump i magen. Dagen har ikke akkurat vært den beste. Ligger hjemme syk, og av den grunn føler jeg meg elendig -og tror jeg samtid...

Kommer sterkere tilbake

Bildet er hentet fra weheartit.com Ikke i særlig form idag, derfor ingen blogging, kommer sterkere tilbake kanskje i morgen. Nå skal jeg sove, kanskje jeg blir frisk igjen fort. Er kjedelig med bi...

Café tur + shopping

Da har jeg vært ute i noen timer. Har vært på café med mamma og på en liten shopping runde. Ser ut til at det er høst i butikkene, noe jeg elsker. Høsten er en fin årstid, med masse fine plagg og m...

Fredags kosekveld

Hadde en kjempe koselig hjemme kveld i går med Johan. Tente lys, hjemmelaget wok - hver vår favoritt. Min kina-wok med kylling og østersaus, og Johan sin scampi wok med fløtesaus. Det var kjempe go...

Onsdag

Ikke så mye å skrive om denne uken heller. Jobb, mat og soving som har gjeldt. Endel å gjøre på jobb fortiden da det er innkjøring. Så kjenner meg litt sliten. Derfor liten oppdatering. Akkurat nå ...

Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2390050/?claim=87detr5zrd6">Følg min blogg med bloglovin</a>

Henslengt søndag og gårsdagens kos

Det er søndag. Jeg og Johan ligger henslengt i sofaen, jeg med macen på fanget og Johan spiller ps3. Ute høres lyden av regndråpnene som treffer asfalten og susende biler som kjører forbi. Bordet e...

Liten oppdatering

Da er det helg. Kanskje på tide med en liten oppdatering for idag, og hele uka i grunn. Denne uka har gått med til jobb, mat og soving + noen butikk turer for å handle maten. Ellers lite som har sk...

Søndags gjøremål

Det er søndag, jeg og Johan slapper av i sofaen. Har akkurat spist litt frokost. Etterpå venter litt husvask, og det trengs akkurat nå. Ikke så mye annet å gjøre på en søndag uansett. I 17 tiden sk...

Hurra for kjæresten min

Vil gratulere verdens beste kjæreste med 24års dagen idag. Skal kose oss med pizza og vin i kveld, og litt film. Ettersom plenen vi egentlig skulle ikke ble noe av. Har vært på polet og på butikken...

Fredagen

I går gikk dagen fort, gjør jo som oftest det da man har endel å gjøre hele tiden. Startet med jobb og planleggingsdag igjen. Var ute å spiste lunsj med jobben på TanteGerda i Hamar, spiste kjempe ...

Smoothie time

Sitter å slapper av med en herlig smoothie. Herlig med noe forfriskende. Ellers idag har jeg hatt planleggingsdag, og sittet pal på en stol i 7 1/2 time, først foredrag, deretter pl...

Paris

En mocca frappuchino fra Starbucks.Meg på veg til Eiffel Tårnet. Reiste helt til toppen, utrolig fin utsikt.Louvre, så vakkert på natterstidSacre Coure - utrolig fint utsikt...

Leaving for Paris

Bildet er hentet fra weheartit.com Nå er kofferten pakket og jeg er nesten klar til å gå ned for å rekke toget. Gleder meg kjempe masse til å reise til Paris, skal reise dit med en god ven...

Gårsdagens indiske resturantbesøk og kino

I går var jeg og Johan ute i det fine været, herlig sol og passe varmt idag. Jeg og Johan bestemte oss for å teste ut maten på den nye Indiske resturanten her i Hamar (Royal indisk ...

Saturday morning

Gårsdagens herlige sommer pastasalat lunch (salat, pasta, agurk, vannmelon, eple, kalkunskinke) - yummy! Da er det helg. Johan kom hjem seint i går kveld. Koselig å se han igjen. Har vært ...

Varme sommerdager

Denne uken har vært varm, med masse sol og litt tid ute. Idag har det vært 29,5 grader og overskyet, ganske varmt til at det ikke har vært særlig med sol. Akkurat nå sitter jeg foran viften...

Teller ned dagene..

Bildet er hentet fra weheartit.com ..til jeg setter foten min i Paris igjen. Gleder meg kjempe masse til en liten ferie tur med en kjempe god venninne. Det skal blir så koselig. Se masse o...

Min helg + idag

I helgen har jeg vært i Oslo og besøkt Johan. Reiste dit på lørdags formiddagen. På lørdagen ble det en lang gå tur på oss, gikk først til opera bygget, der vi ble sittende ...

Da reiser jeg til Oslo for helgen

Da sitter jeg i sofaen en kort stund, skal om ikke lenge rette snuta mot Oslo, og besøke Johan idag. Gleder meg veldig til å se han igjen. Er ganske så trøtt, kjempe varmt i natt. Da jeg st...

Sol, sommer og ro i sjelen

Sol, sommer og blå himmelSe de fine endene som svømmer i vannkanten på MjøsaDette er forresten den nye vesken min, kjøpte den for ca 2 uker siden - kommer fra Lindex...

Vært på koselig overnattingsbesøk

Da er jeg hjemme igjen etter et døgn på en liten bondegård ved Sjusjøen. Vært hos Malene og holdt henne med selskap mens hun har hatt ansvar for dyrene på gården da moren er på ferie. I går...

Et håp i en liten verden, mens tårene triller

Bildet hentet fra facebook.comBildet hentet fra Hamar Dagblad "Selv i sin dypeste sorg blir nordmenn ikke hysteriske. De motstår hatet. Det er utrolig å se hvordan politikere og he...

Ishallen, minnestund, og fakkeltog

Bildet lånt fra vg.no Idag har jeg vært en tur i ishallen, sett litt kunstløp og sett igjen noen jenter. Hatt 1 minutt stillhet for de som er rammet av det forferdelige som har hendt der. ...

Rolig helg preget av tragedien på fredag

Idag er det søndag. Johan har vært hjemme i helgen, men stemningen har vært preget av det tragiske som har skjedd. Vi har i grunn bare slappet av, fulgt med på nyhetene, sett litt film og s...

Jeg tenner lys

Jeg tenner lys for pårørende, skadde, og ikke minst dem som ikke overlevde det uvirkelige som skjedde i går ettermiddag. Jeg tenker på alle dem som opplevde det, men kom seg unna. Det er ma...

Minst 91 drept - Ufattelig, uvirkelig

Ufattelig trist og uvirkelig å lese om det som har skjedd, fulgte med på tv og nettaviser i hele går. Og i dag sjekket jeg nettavisen da jeg sto opp, og ble møtt av overskriften "Minst 91 d...

Fredags morgen

God fredags morgen alle sammen. Sitter her med frokosten min og slapper av, mens jeg venter på telefon fra legen min. Skal kanskje til legen å sjekke armen min idag, se hvordan det går med ...

Avslappende café tur

Dagen idag har jeg tilbrakt ute i solen sammen med kjære Malene. Satt ute på Café og koste oss med litt kaffe og en hel del snikk snakk. Veldig koselig. Godt med bare Mari/Malene tid igjen....

Noen tunge dager

Bildet hentet fra weheartit.com Vært litt dårlig med blogging de siste dagene. Formen er ikke så bra. Utrolig sliten, og masse vondt i armen. Det verker og armen føles tung og sliten. Derf...

Min helg

Jeg tilbakte helgen sammen med Johan. Han kom endelig hjem fra noe som virket en evighet i Oslo. Var kjempe godt å se han igjen. Ble en avslappende fredag med litt god mat og film på tven. ...

Brukket albue

meg i nuet.. Er hjemme igjen fra nok et tur på Elverum sykehus, etter at de ringte igjen i dag tidlig. De hadde sett på bildene mine på nytt, og funnet et brudd i albuen. Så da ble det tur...

Sol, sommer og avslappning

Bildet er hentet fra weheartit.com Tilbrakt dagen ute i solen da jeg ikke kunne jobbe idag. Armen verker og er ikke til særlig nytte. Kjedelig, men jeg overlever. Håper den er bedre over h...

Kraftig forstuet arm

Da er jeg endelig hjemme igjen. Ble en lang dag da jeg først jobbet litt i det fine været. Deretter klarte jeg å kjøre av sykkelen på vei hjem fra jobb; kjedet hoppet av og ble sittende fas...

Skiftende dag med hodepine

Det er tirsdag, dagen på jobb har vært bra den, eneste kjedelige er at jeg har hatt så vondt i hodet idag. Er nok det skiftende været. Har gått fra regn til sol og omvendt de siste dagene. ...

Klesvask, baking og avslappning

Dagen idag har vært ganske rolig. Har vært flink og ryddet klær, vasket klær og hengt dem opp. Tar jo litt tid å gjøre sånt. Ellers har jeg vært en tur på butikken og handlet litt pålegg og...

Ute i solen og nyter

Idag har jeg tilbrakt mange timer ute i solen. Først gikk jeg en runde i byen og tittet i butikker. Ble sittende en stund i gågata og høre på en som spilte musikk der, han var ganske så fli...

Sol, sommer og fredag

Det er fredag, denne ferie uken har gått skikkelig fort. Sitter inne å slapper av litt, vært en veldig varm dag idag og jeg har vært ute å syklet meg en tur. Var innom elkjøp og kjøpte meg ...

Da reiser jeg..

I nuet.. ..til Oslo for noen dager. Blir shopping, god mat og konsert på meg. Gleder meg masse til å se igjen kjæresten min, og til å ha noen dager med han i Oslo. I morgen er det konsert ...

PARIS JE T`AIME

Den 9. August reiser jeg og ei venninne til Paris, jeg gleder meg utrolig masse. Har vært der en gang før, før jul 2010. Så nå blir det nok en tur, men denne gangen på sommeren. Herlig. -Har der...

Avslappende dag med kjæresten

Vært lite blogging denne helgen. Valgte å bruke tiden sammen med kjæresten ettersom jeg bare ser han i helgene . Ble 50-års lag for hans tante i går, veldig koselig. God mat og masse folk. ...

Lørdag og bursdagsselskap

Da er det lørdag. I går kom Johan hjem fra Oslo. Ble laget litt mat og slappet av på sofaen. I dag har vi handlet gave til tanta til Johan. Etterpå reiser vi i 50-års lag til henne og blir ...

Hverdagen må oppdateres av og til også

Bildet er hentet fra weheartit.com Da er det kanskje på tide med litt update fra meg og da, har liksom ikke hatt så mye tid til det siste dagene. I helgen som var, var det en hel del på pr...

Foo Fighters konsert og terassefest

Denne helgen har vært så bra og innholdsrik. På fredag reiste jeg tidlig fra jobb og tok toget inn til Oslo for å møte Johan og deretter møte broren hans. Ble mat på Egon og deretter buss u...

Sol, wok og rengjøring

Dagen idag har vært fin og solfull med masse tid ute. Herlig ikke sant. Vært en tur på butikken etter jobben, deretter ble det tid for litt mat. Herlig wok på meg idag, beste jeg veit. Nå s...

Gårsdagen i Oslo og babyshower

Lite bilder fra gårsdagen, da kameraet ble igjen hjemme og jeg glemte å ta bilder meg iphonen, så bare dette ene bildet jeg tok da jeg ventet på toget. Buksen er fra H&M, og skoene er fra Cool Way,...

Sol og sommer

I dag er det sol igjen og varmen er tilbake. Vi må nyte den da den endelig er her. I morgen blir det regn. Vært på jobb, hatt tidlig vakt. Så hjem tidlig. Akkurat spist middag som b...

Kort update

I dag har jeg jobbet, vært en fin dag på jobb. Veldig skiftende vær, sol - regn, sol, regn.. Etter jobb ble det trening. En helt greit økt, ikke helt fornøyd med syklingen idag - var litt t...

Trening og sykkeltur

Bildet er hentet fra weheartit.com Da har jeg vært ute, vært flink å trent idag. Super økt, med 1 mil på sykkelen og en hel mase styrkeøvelser. Kjempe fornøyd. Etter trening ble det en syk...

Ute dag i solen og middelalderfestival

Idag har vi tilbakt dagen ute i det fine sommerværet. Vært på Middelalderfestivalen som arrangeres hvert år her på Hamar. Var masse folk, markeder, underholdning, slag, konkurranser...

Lørdag

Dagen idag har bestått av en lang treningsøkt, deretter dusj og en tur på maxi senteret for å titte litt i butikker. Jeg og Johan har vært og hentet badromsdøren, nå er den ny pusset og ny ...

Min fredag

Da er det helg. Vært en fin og varm dag, denne dagen uten regn - heldig vis. Godt med litt sol og varme. Så shortsen kom frem idag. Herlig. Etter jobb ble det vasking av leiligheten, derett...

Vi plasker i regn

Bildet er hentet fra weheartit.com Dagen idag har vært travel. Jobb med solsikkeparade og underholdning. Deretter skikkelig rengvær. Herlig med sommerregn og plaske i dammene og bli søkk v...

Regn og lang dag på jobb

Bildet er hentet fra weheartit.com Vært en lang dag på jobben idag, men sånn er det da det skal arangeres sommerfest og avsluttning for barna som skal starte på skolen. Vært en fin dag og ...

Stressende dager må av-stesses med litt ro og en god middag

Dagen idag har i grunn vært litt stressende. Endel å gjøre før sommerfesten i morgen. Så kjenner jeg trengte å slappe av da jeg kom hjem. Ble litt avslappning på sofaen før jeg måtte rydde ...

Regndag og litt torden

Vært en fin dag idag også. Vært på jobb, og hatt sein vakt. Dagen gikk ganske fort idag, hadde endel å gjøre klart til sommerfesten/avsluttningen på onsdag. Skal ha underholdning og litt så...

Trening og hjemmespa

I dag har jeg vært på søndagens trenings økt. Var hardt å trene idag, men kom meg igjennom økten. Ganske fornøyd med styrketreningen selvom syklingen var skikkelig tung idag. Akkurat tatt e...

Lørdagstur til Osensjøen

Vært ute i hele dag. Deilig sol og sommervær idag også. Jeg og Johan reiste til Osensjøen, hvor mamma og pappa allerede var. Der satt vi ute i solen, vasset ...

Sommer, sol og masse varme

Det er fredag og det er en strålende dag. Solen skinner for fult, og i sta viste gradestokken 32 grader. Utrolig herlig. Er sommer endelig. Har vært flink og ryddet og vasket idag, vært å h...

Vafelkos

Bildet er hentet fra google.com Vært ute i det fine vært sammen med Johan. Gått en tur langs stranda og i byen, også satt vi en stund i parken og spiste en is. Utrolig delig vær ute. Nå er...

Sol, sol, solfull torsdag og fri

I dag er det torsdag og første dagen av langhelgen. Ute er det VARMT, skyfri himmel og SOL. Var ute en tur i sta, skulle egentlig trene, men så viste det seg at Espern var stengt idag, så b...

1. Juni - sommer!

Da er sommeren her, endelig. Solen har skint i nesten hele dag, og jeg har gått i shorts - første dagen i år. Veldig behagelig. Dagen har vært fin med masse utetid i barnehagen. Helrig da v...

Sommeren er tilbake

Dagen idag har vært herlig. Solen har skint for fult, varmen er tilbake også. Deilig da man kan bruke nesten hele dagen ute da man er på jobb. Akkurat hjemme igjen nå. Johan blir nok sen id...

Lørdag

I dag har jeg vært ute en tur, gått i parken og tittet på tivoliet. Sett i butikker og vært på maxi senteret og byttet noen klær. Kom hjem med en ny kjole og en pakke jeg hentet på posten. ...

Fredag og helg

Fredagen har inntatt heimen. Jeg er litt trøtt her jeg sitter i sofaen, mett etter en god biff middag med min kjære Johan. Ikke gjort så mye idag. Vært på jobb i regnet. Hatt en fin dag, se...

Sol er bra

God torsdags morgen. Formen er bedre, enda jeg er litt trøtt idag. I går ble det lite blogging da jeg valgte å bruke tiden sammmen med en venninne hele ettermiddagen og kvelden. Koselig med...

Mindre bra form og en treningsøkt

Det er tirsdag. Våknet opp med vondt i kroppen og halsen, lite moro, men reiste da på jobb. Etter en dag med masse frysing, vind og skiftende vær ble det en tur på butikken for å ha...

Noen dager er travle

God mandags morgen alle sammen. Da er det en ny uke som står for tur. Idag er det jobb som står på planen, og middag deretter blir det kurs. Så ikke mye tid hjemme i dag. Sånn er det noen d...

Søndager er herlige

Idag er det søndag. Herlig etter min mening. Vært på espern å trent idag, var en herlig økt med masse variasjon. Kjempe fornøyd med innsatsen idag. Var en hard økt med masse energi, akkurat...

Paris here I come

Bildet er hentet fra weheartit.com Da er flybilletten bestilt til Paris. Så fra 9. August til 13. August er jeg i Paris. En vakker, spennende og koselig by. Reiser med en av mine beste ven...

Fredags morgen

Da er fredagen endelig her. Solen skinner idag, utrolig herlig som jeg har sakt endel ganger på bloggen her nå. Elsker sol og sommer tid. Idag har jeg tidlig vakt, så skal straks reise til ...

En solrik torsdag og litt trening

Dette er meg idag. Er glad for at solen er tilbake og gir meg energi og glede. Dagen har vært bra, en fin dag på jobben og deretter en hard trenings økt på espern. Godt å røre på kroppen ig...

En kald og våt onsdag

Bildet er tatt for noen dager siden da været var litt bedre, og jeg akkurat hadde klippet håret.Da er det onsdag, og vi er midtveis i uken allerede. Vært en litt trøtt dag, er nok det kjede...

Gratulerer med dagen til alle

I dag har det vært 17. mai feiring her i landet. Selv har jeg feiret i min hjemby Hamar. Var oppe tidlig å fikk med meg barnehagetoget og skoletoget. Spiste pølse til frokost ute i byen. Va...

17. Mai forberedelser; handling, sorbet laging

I dag har jeg ieg og Johan vært å handlet inn til 17. mai. Jeg har vært en tur på maxi i og tittet. Fant endel fint, som ikke ble med hjem. Får vente til lønningen triller inn på kontoen. N...

Fredag

Da er det fredag og helgen har inntatt stuen. Vært på jobb idag, bakt rundstykker igjen. Ble ganske bra. Ble en tur ut i solen og regnet idag også, veldig skiftende vær. Håper på sol de kom...

Nok en solrik dag

Dagen idag har vært fin. De siste dagene har vært så varme og gode. Håper været holder fremmover, spådd dårlig. Men nå skal jeg ikke snakke om været da. Det er jo ikke så morsomt å høre...

Søndag; trening, smoothie og middagsbesøk

Herlig start på dagen idag. Først slappe av og spise litt fokost. Deretter en 2 timers økt på Espern. Veldig fornøyd med det. Gjort endel mage øvelser idag + 2 armøvelser og litt på beina. ...

Koselig kjæreste lørdag

Bildet tatt med photo booth, derfor dårlig kvalitet. Dagen idag. Ja, den har vært fin. Var flinke og ryddet og vasket i leiligheten. Var en tur i byen og tittet i butikker og leverte en pa...

Fredags kos

Da er fredagen her og helgen har inntatt stuen. Har ryddet litt, tørket støv og brettet og hengt opp klær. Ganske flink må jeg si. Johan satt lenge og jobbet med en oppgave til skolen, så d...

En helt vanlig onsdag

Dagen idag har vært bra, eneste som var kjedelig var at været ikke var på topp. Solen varmet ikke så mye, og det var surt og kaldt. Etter jobb ble det handling og middags laging. Kylling sandwitch ...

Mandag med trening, middag og smoothie

Ble litt lite blogging på meg idag. Grunnen er at jeg hadde sein vakt på jobben, deretter ble det en lang treningsøkt på espern som gikk veldig bra, også handling og laging av mat. Så nå si...

1. Mai

Tenk det er allerede mai. De siste ukene har vært så fine, skulle tro det var sommer allerede. I dag er det ikke fult så varmt, dt er overskyet og litt sol, håper det ikke blir regn som det...

Lørdag; sol, kjoleshopping og is

Bilde er hentet fra weheartit.com Vært en tur på maxi senteret og tittet i butkker, prøvd iherdig å finne en kjole til 17. mai. Kom hjem med en enkel sort kjole uten ermer og med høyt liv....

Innholdsrik fredag

Dårlig bilde fra photo booth, da kameraet er på lading.Det er fredag, dagen har vært strålende. Tilbrakt endel timer ute i solen idag. Herlig å jobbe i barnehage da været er på topp og man ...

Sol og kylling sandwich

Her er dagens middag. Kyllingsandwitch med salat og diverse krydder. Smakte helt utrolig godt. Må si jeg er flink til å lage dette. Så veldig fornøyd. Planen idag var i grunn å dra å trene,...

Treningsøkt og avslappning

Da er dagens treningsøkt ferdig. Er kjempe fornøyd, var skikkelig flink og trente lenge og hardt idag. Så det håper jeg på at gir resultater om jeg fortsetter sånn fremmover. Det er i alle ...

2. påskedag skal nytes

I dag er det mandag og siste dagen av påskeferien. Så idag skal jeg nyte den siste tiden jeg har igjen før det er tilbake på jobb i morgen. Akkurat spist eggerøre til frokost, etterpå vente...

Påskeaften

I dag er det påskeaften, ute skinner solen og det er 20 grader i skyggen. Utrolig delilig. Var en tur på butikken og handlet melk i sta, masse folk ute. Johan har til og med på seg shorts i...

Outfit, familiemiddag og en form som ikke er på topp

Semskede wedge pumps - DinSko // Harems bukse - H&M // Oversized genser H&MQuarts kjede - fashionology.nl Dagen idag, vel den har vært fin. Våknet opp av at Erling lå og skravlet for seg s...

Bilder fra gårsdagen

Bildene ble tatt i går da jeg og Hedda var ute i det fine været. VI startet med lunch på Peppes pizza, med god italiensk pizza og salat. Koselig å sitte å s...

Solrik og fin dag med kjæresten

Sitter i sofakroken og koser med meg en Starbucks, som den på bildet over. Vært en kjempe koselig dag. Jeg og Johan har vært å handlet mat, gått tur i byen, spist årets første yoghurt is i ...

Sol onsdag

Det er onsdag og ute er det sol og 20 grader i skyggen. Utrolig deilig vær. Skal ut en tur etterpå å gå litt i det fine været. Kjøpe yoghurt is og slappe av i solen sammen med Johan. Nå har...

Nesten sommer og påskeferie kos

Det er mandag og påskeferie. Deilig å sove lenge idag og vite at idag er det ingen jobb som venter da man står opp. Ble en tur på maxi for å hente skoene jeg hadde lagt av for en stund tilb...